top of page
יצירת קשר

נחזור אליכם בקרוב

חיפוש
  • מנהל

בוש חושפת כלי עבודה נטענים חדשים ואחריות מורחבת חדשה 2023

מותג כלי העבודה Bosch Power Tools פתח את שנת 2023 ברעש גדול, והציג מגוון כלים חדשניים שנועדו לתת מענה לבעלי המקצוע השונים. לצד הכלים החדשים, בוש הכריזה גם על תוכנית מחודשת של אחריות מוגבלת על הכלים והסוללות, המספקת כיסוי אחריות מורחב לכלי ה-18V, המטענים והסוללות שלה.


הנה מבט מקרוב על המוצרים החדשים ועדכוני האחריות שאמורים להשפיע באופן משמעותי.


אחריות מוגבלת מורחבת 18V


החל מה-1 ביוני 2023, האחריות המוגבלת של 18V של Bosch מקבלת דחיפה משמעותית. הרחבת האחריות מכסה כעת כלים ומטענים נטענים 18V למשך חמש שנים מרשימות, בעוד שסוללות 18V ייהנו משלוש שנות כיסוי אחריות. יש לציין, רישום מוצר אינו חובה עוד כדי לקבל את הכיסוי המורחב הזה, אם כי זה עדיין מומלץ. אחריות משופרת זו ממחישה את המחויבות של Bosch להבטיח שבעלי המקצוע השונים יוכלו לסמוך על הכלים שלהם במשך שנים רבות.


אקדח מסמרים נטען 18V


בוש מציגה את אקדח מסמרים נטען לבטון דגם 18V (GNB18V-12N), תוספת בולטת למערכת העוצמתית של PROFACTOR.


אקדח מסמרים לבטון זה מתגאה בביצועים דומים למכשירים המופעלים על ידי דלק, ומציע לבעלי המקצוע פתרון מהיר ועקבי לצרכים שלכם. תכונות עיקריות כוללות מחסנית עם קיבולת של 22, תאימות למערכת פתוחה עם למותגים שונים של מסמרים, עיצוב קפיץ אוויר למסמור מדויק. בנוסף, תצוגת משתמש על הכלי מספקת תובנות לגבי ביצועי הכלי, פתרון בעיות ומצב חיי הסוללה.


למשתמשים אקדח המסמרים לבטון GNB18V-12N, Bosch מציעה מגוון פינים תואמים, כולל NB-063, NB-075, NB-100, NB-125, NB-150, NK-138, NM-050, NB-063 , ו-NM-075. פינים אלו מיועדים לשימוש בפלדה A36 ו-A572, בטון, בלוק CMU ובטון קל משקל מעל סיפון מתכת, ומציעים רבגוניות ואמינות.


משחזת זוית נטענת בוש


המהנדסים של המותג בוש Bosch הציגו את 18V X-LOCK Brushless 4-1/2-5 In. משחזת זווית עם מתג ההנעה (GWX18V-10PN) וה-5 אינץ'. אביזר Tuckpoint Guard (TG503).

המשחזת החדשה של בוש כוללת טכנולוגיית החלפת דיסק X-LOCK להחלפת דיסק מהירה ובקרת בעיטה לבטיחות נוספת, המשחזת הזו מציעה ביצועים יוצאי דופן.



משייפת קיר גבס נטענת


עובדי הגבס יעריכו את ה-9 In. ערכת שיוף דגם (GTR55-85). הראש הגמיש במיוחד שלו ממזער נזקים על פני השטח, והופך את התנועה על פני המשטחים לקלה ונוחה לעבודה עם פינישים מעולים. מצב יניקה התקרה מפחית את משקל הכלי בעת עבודה מעל הראש, ואחיזת ידית ה-T מבטיחה אחיזה נוחה תוך הפחתת העומס. מוט הארכה עם שחרור מהיר מאפשר התאמה קלה של אורך המלטשת במעבר בין תקרות וקירות.


אקדח חום נטען בוש


לאלו הזקוקים לאקדח חום, Bosch מציגה את אקדח החום 18V דגם GHG18V-50N.



כלי זה מציע זמני חימום מהירים, מגיע לטמפרטורה מקסימלית של 930⁰ F וחימום עד 570⁰ F תוך שש שניות בלבד. אקדח החום כולל מתג נעילה למניעת הפעלה מקרית במהלך נסיעה או אחסון ומציע שתי הגדרות טמפרטורה המתאימות ליישומים שונים.


מקדחי יהלום חדשים


בוש מציגה מקדחי יהלום פורצלן (DDB14, DDB516, DDB38, DDB12) המיועדים לקידוח לתוך חרסינה. מקדחים אלה כוללים קצה מובנה להכנסת שעווה לשימון וקירור ללא צורך במים, ועיצוב הקידוח היבש שלהם מאפשר הפעלה בשתי ידיים לשליטה ודיוק טובים יותר.


מתאם חשמל נייד


מתאם החשמל הנייד 18V USB (GAA18V-48) תואם לסוללות 18V Lithium-Ion של Bosch ויכול לספק חשמל לכל מכשיר(י) 5V USB או 12V DC.



עם יציאות טעינה כפולות לטעינת מכשירים בו-זמנית ותאימות לציוד המחומם של Bosch, מתאם זה מבטיח שתישארו פעילים בעבודה.


המחויבות של Bosch Power Tools לשפר את היצע המוצרים ואת כיסוי האחריות שלה מאשרת מחדש את מסירותה לבעלי המקצוע בתעשיות שונות.


על בוש:


עם כמעט 37,000 שותפים ברחבי צפון אמריקה ונוכחות גלובלית, Bosch היא ספקית מובילה של טכנולוגיה ושירותים. בשנת 2022, בוש הניבה מכירות של 93.1 מיליארד דולר והיא מתמקדת ביצירת פתרונות חדשניים לבתים חכמים, Industry 4.0 וניידות מקושרת. המחויבות של החברה לאיכות ולחדשנות באה לידי ביטוי במגוון הרחב של מוצרים ושירותים, מה שהופך את Bosch למותג מהימן ברחבי העולם.


0 תגובות
bottom of page