top of page
יצירת קשר

נחזור אליכם בקרוב

חיפוש
  • מנהל

כלי עבודה בוש ProFactor

עם זמן עבודה ארוך יותר מהמתחרים, ועמידות משופרת, בפוסט זה בבלוג, כיסינו את ההיבטים המרכזיים של כלי Bosch ProFactor, כולל הטכנולוגיה החדשנית שלהם, היתרונות וכמה דוגמאות לכלים בהרכב.


טכנולוגיית בוש BITURBO


טכנולוגיית BITURBO Brushless נמצאת בלב הכלים של Bosch ProFactor, ומספקת עוצמה ויעילות ללא תחרות על ידי אופטימיזציה של האינטראקציה בין הכלי לסוללה. עם היכולת לשאוב עד 1800 וואט של כוח מהסוללה, כלים אלה יכולים להתחרות בקלות עם כלי עבודה בעלי כבל חשמל, מה שהופך אותם לבחירה רב-תכליתית עבור אנשי מקצוע.


טכנולוגיית הסוללה CORE18V


טכנולוגיית הסוללה CORE18V משלימה את טכנולוגיית BITURBO Brushless, המציעה צפיפות אנרגיה גבוהה יותר והתנגדות פנימית נמוכה יותר. תאי ליתיום-יון מתקדמים מבטיחים שהכלים יכולים לאחסן יותר כוח ולספק יותר זרם, וכתוצאה מכך זמן עבודה ארוך יותר ואורך חיים משופר של הכלי.


מערכת ניהול החום CoolPack הממלאת גם תפקיד מכריע בשמירה על קרירות הסוללה, מה שמאריך עוד יותר את תוחלת החיים שלה.


יתרונות Bosch ProFactor


היתרונות של כלי Bosch ProFactor הם רבים, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת עבור אנשי מקצוע:


כוח רב בכלים נטענים: היכולת להתעלות על הכוח של כלים חוטיים תוך כדי הנאה מהחופש של כלי נטען, זה שובר שיוויון לאנשי מקצוע שזקוקים לניידות בזמן העבודה


זמן עבודה ועמידות ארוכים יותר: הודות לטכנולוגיה המתקדמת בכלי ובסוללה, כלי Bosch ProFactor יכולים לפעול זמן רב יותר ולעמוד בשימוש רב, מה שמבטיח שהם יישארו כלים אמינים בארסנל שלך.


דיוק ונוחות עבודה: כלים אלה מצוידים בתכונות כמו נורות LED, צגים דיגיטליים, בלמים אלקטרוניים, בקרת מהירות ועוד כדי להבטיח תוצאות מדויקות ביישומים שונים.


תאימות ונוחות: כלי Bosch ProFactor מתוכננים לעבוד בצורה חלקה עם כל הסוללות והמטענים של Bosch 18V. הם כוללים גם עיצובים ארגונומיים, אחיזות רכות, ווי חגורה, יציאות איסוף אבק ואלמנטים ידידותיים אחרים למשתמש המשפרים את הנוחות בעבודה.


באשר לדוגמאות ספציפיות של כלי Bosch ProFactor, סקרנו שניים:


מסור גרונג Bosch ProFactor מסור 12 אינץ' (GCM18V-12GDCN):



מסור גרונג נטען עם מערכת צירים לחיתוכים חלקים ומדויקים. עם להב בגודל 12 אינץ', הוא יכול להתמודד עם עם הכל. עיצוב השיפוע הכפול מאפשר מגוון רחב של חיתוכים בזווית, והוא מגיע מצויד בתכונות שונות כמו תאורת LED, תצוגת זווית דיגיטלית, בלמים אלקטרוניים, בקרת מהירות ויציאת אבק.


מפתח אימפקט מומנט גבוה Bosch ProFactor 3/4 אינץ' (GDS18V-770N):



מפתח אימפקט נטען עם תפוקת מומנט יוצאת דופן, מה שהופך אותו לאידיאלי למשימות הידוק ושחרור. עם הגדרות מהירות מרובות ותכונות ידידותיות למשתמש כמו תאורת LED, בלמים אלקטרוניים וידית אחיזה רכה נוחה, זהו כלי רב תכליתי וחזק למקצוענים.


למידע מפורט יותר, כולל מפרטים, סרטונים, ביקורות ועוד, תוכלו לבקר באתר האינטרנט הרשמי של Bosch ProFactor


לסיכום, כלי Bosch ProFactor הם עדות למחויבות של Bosch לחדשנות ואיכות בתעשיית הכלים החשמליים. עם טכנולוגיות BITURBO Brushless ו-CORE18V, הם מספקים את העוצמה, העמידות והדיוק שאנשי מקצוע דורשים, והכל בחבילה נטענת המציעה את הגמישות והניידות הדרושים באתרי עבודה.


בין אם אתה מקצוען ותיק או חובב עשה זאת בעצמך המתמודד עם פרויקטים מאתגרים, כדאי לקחת בחשבון את הכלים של Bosch ProFactor בשל הביצועים והאמינות יוצאי הדופן שלהם.

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page