top of page
יצירת קשר

נחזור אליכם בקרוב

חיפוש
  • מנהל

מולטיטול נטען מקיטה DTM52Z - מומלץ לאנשי המקצוע

בעולם הכלים החשמליים, הרבגוניות היא המפתח, וה-Makita DTM52Z עומד כעדות למחויבות המותג לספק ביצועים מהשורה הראשונה בחבילה קומפקטית וידידותית למשתמש. המולטיטול הנטען הזה, המופעל על ידי סוללת 18V Li-Ion LXT (נמכרת בנפרד), מגדיר מחדש את היכולות, ומציע דיוק, עוצמה וקלות שימוש.


מולטיטול נטען מקיטה DTM52Z - סקירה וחוות דעת


מולטיטול מקיטה נטען

מולטיטול נטען מקיטה DTM52 - מנוע ללא פחמים


המולטיטול הנטען של מקיטה ה-DTM52Z מצויד במנוע עוצמתי ללא פחמים 18V, המבטיח ביצועים אופטימליים עבור מגוון יישומים. כמו כן, תכונת ההתחלה הרכה מבטיחה אתחול חלק, בעוד שבקרת המהירות המשתנה, מתאימה אוטומטית את הכוח כדי לשמור על מהירות עקבית תחת עומס. רמת שליטה זו היא משנת משחק, המספקת למשתמש את הדיוק הדרוש למשימות מגוונות.


מולטיטול נטען מקיטה DTM52 - רבגוניות בפעולה


המולטיטול מסוגל לספק עד 20,000 רעידות לדקה ו-370W של הספק מרבי, ה-DTM52Z הוא תחנת כוח המיועדת למגוון חומרים. מרצפות, עץ, ואריחים, גבס ועוד מגוון חומרים. הכלי הרב הזה מתמודד עם משימות ביעילות ובדיוק, מה שהופך אותו הכרחי הן לאנשי מקצוע מקצועיים והן לחובבי עשה זאת בעצמך.


מולטיטול נטען מקיטה DTM52

מולטיטול נטען מקיטה DTM52Z - ידידותי למשתמש


ה-DTM52Z תוכנן תוך מחשבה על המשתמש, וכולל מתג החלקה קל לשימוש לפעולה רציפה וגוף בקוטר קטן לאחיזה נוחה המבטיח נוחות במהלך שימוש ממושך. מהדק האביזרים נטול הכלים מאפשר החלפת אביזרים מהירה וללא טרחה, ומשפר את היעילות הכוללת.


מולטיטול נטען מקיטה DTM52 - מדויק ומהיר


לבדל את עצמו מהמתחרים, ה-DTM52Z מציע 12 הגדרות זווית לאביזרים בכל 30 מעלות מ-0 מעלות עד 360 מעלות. גמישות זו מאפשרת למשתמשים לגשת למשימות מזוויות שונות, מה שמבטיח דיוק בכל יישום.


מולטיטול נטען מקיטה

מולטיטול נטען מקיטה DTM52Z - בטיחות תחילה


כדי לתת עדיפות לבטיחות המשתמש, ה-DTM52Z מצויד בפונקציה נגד הפעלה מחדש. תכונה זו מונעת הפעלה בשוגג, וממזערת את הסיכון לפציעות.


מולטיטול נטען מקיטה DTM52Z - מולטיטול מומלץ


המולטיטול הנטען עם מנוע ללא פחמים דגם Makita DTM52Z 18V Li-ion LXT הוא עדות אמיתית למחויבות של מקיטה לספק כלים המשלבים עוצמה, דיוק ותכונות ידידותיות למשתמש. בין אם אתם אנשי מקצועי או חובבי עשה זאת בעצמך, ה-DTM52Z פותח עולם של אפשרויות עבור הפרויקטים שלכם.



0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page