top of page
יצירת קשר

נחזור אליכם בקרוב

חיפוש
  • מנהל

מסור שרשרת מיני נטען מקיטה מומלץ

עודכן: 2 בינו׳

בכל הנוגע לטיפול, גיזום ותחזוקה, מסור שרשרת מיני נטען מקיטה דגם Makita DUC122ZK 18V בולט ככלי אמין ויעיל. המסור עוצב עם מחשבה על משתמשים מנוסים, עם ידית עליונה ניידות ונוחות ללא תחרות. בואו להתעמק בתכונות והיתרונות שהופכים את DUC122ZK למומלץ.


מסור שרשרת מיני נטען מקיטה דגם DUC122ZK - סקירה וחוות דעת


מסור שרשרת מיני נטען


ביצועים חזקים:


מסור שרשרת מיני נטען מקיטה מונע על ידי סוללת ליתיום-יון 18V, ומתגאה במהירות שרשרת של לא פחות מ-5 מ'/שנייה. זה הופך אותו לבחירה אידיאלית עבור עבודות גיזום וניסור, ומציע דיוק ויעילות ביישומי חיתוך שונים. העיצוב הקומפקטי מספק חופש תנועה.


אידיאלי עבור אנשי מקצוע


מסור שרשרת מיני נטען מקיטה דגם ה- DUC122ZK הוא כלי מומלץ לניסור ענפים, גיזום עצים ותחזוקת עצים כללית. העיצוב הקל ותצורת הידית העליונה מקלים על התמרון, ומבטיחים שאפילו חיתוכים מאתגרים מבוצעים בדיוק.


תכונות בטיחות


המסור מצויד בשימון שרשרת אוטומטי ובלם מנוע חשמלי, ה DUC122ZK נותן עדיפות לבטיחות המשתמש. ניתן למתוח ולהחליף את השרשרת ללא צורך בכלי עבודה, מה שמייעל את משימות התחזוקה.



מסור שרשרת מיני נטען מקיטה

יותר כוח, פחות משקל


עם טכנולוגיית סוללת ליתיום-יון ,המסור שרשרת מיני נטען של מקיטה מספק יותר זמן עבודה תוך שמירה על משקל נמוך של הכלי. שילוב זה של כוח ועיצוב קל משקל משפר את נוחות המשתמש ומאריך את זמן העבודה.


זרוע מאריכה לגיזום בגובה


עבור גיזום בגובה, המסור שרשרת של מקיטה מציע ידית הארכה, המגדילה את טווח ההגעה מ-135 ל-220 ס"מ. תכונה זו מרחיבה את הרבגוניות של הכלי, ומאפשרת להתמודד בקלות עם משימות במקומות גבוהים.


מסור שרשרת מיני מקיטה - מומלץ לאנשי המקצוע


לסיכום, מסור מיני נטען מקיטה עם ידית עליונה דגם DUC122ZK 18V Lithium-ion Battery הוא עדות נוספת למחויבותה של מקיטה לספק כלים שמתעדפים כוח, בטיחות ותכונות ידידותיות למשתמש.


בין אם אתם אנשי מקצוע ותיקים או חובבי עשה זאת בעצמך מיומנים, מסור שרשרת זה מציע רמה גבוהה של נוחות ודיוק בזמן העבודה.



0 תגובות
bottom of page