top of page
יצירת קשר

נחזור אליכם בקרוב

חיפוש
  • מנהל

פטישון נטען בוש - חבר חדש לעבודה

עודכן: 24 בדצמ׳ 2023

פטישון נטען בוש דגם GBH18V-24CN מסדרת Bosch Bulldog™ מספק ביצועים מעולים ביחס למשקל הנוח שלו.

פטישון נטען בוש

פטישון נטען בוש דגם GBH18V-24C - סקירה וחוות דעת


מדובר בהחלט בפטישון נטען מהשורה הראשונה ושוב מראים לנו המהנדסים של בוש שהם בעניינים והכלים שלהם לא נופלים מהמותגים האחרים שמסתובבים בשוק.


הפטישון הנטען החדש של בוש דגם ה-GBH18V- 24CN 18V, מגיע מסדרת פטישוני הבולדוג של בוש עם פוטר SDS איכותי, שיחזיק את המקדחים שלכם במקום. סדרת הבולדוג של בוש מורכבת מפטישונים נטענים חזקים אך קומפקטים ונוחים לעבודה ממושכת הודות לתכנון המאוזן של הפטישונים.


פטישון נטען בוש - נתונים טכנים


מספק 1.8 Ft.-Lbs. של אנרגיית דפיקה (EPTA)., ושוקל רק 2.9 ק"ג. (כלי בלבד, לא כולל סוללה). בגזרת המנוע, מדובר כמובן בשיא הטכנולוגיה של בוש, ללא פחמים אלקטרוני שתוכנן למקסם את זמן העבודה של הפטישון וכמובן הוא מחזיק במומנט גבוה גם בזמן עבודות מורכבות.


מבחינה טכנולוגית, לפטישון הנטען של בוש יש KickBack Control, ואחד הטובים בשוק אפשר להגיד, אשר מפחיתה את הסיכון לתגובות פתאומיות של הכלים בתנאי קיצון, אם המקדח נתקע בזמן העבודה או קופץ החוצה, ומערכת אנטי-רעידות לנוחות לעבודה ממושכת ואינטנסיבית ששומרת על הידיים בזמן העבודה.


פטישון נטען בוש

הצד העיצובי והארגונומי של הפטישון הנטען מתבטא בצורת L המפורסמת של בוש המספקת שליטה טובה יותר בעת קידוח מעל הראש או במקומות צרים. ידית הצד 360 מעלות מספקת מגוון של עמדות אחיזה לארגונומיה מירבית.


פטישון בוש נטען דגם GBH18-24C - מומלץ לאנשי המקצוע


מערכת הכוח החזקה של הפטישון מייצרת 0-4,350 סל"ד ללא עומס ו-0-980 סל"ד ללא עומס. יש לו שלושה מצבי פעולה: קידוח, דפיקה וקידוח ודפיקה ביחד. בנוסף המהנדסים של בוש שילבו קישוריות משולבת, המספק קישור לאפליקציית Bosch Toolbox החינמית.



bottom of page