top of page
יצירת קשר

נחזור אליכם בקרוב

חיפוש
  • מנהל

פטישונים מומלצים תוצרת מקיטה

המותג מקיטה עושה רושם שקיים מאז ומעולם, וזה קרה לפני יותר מ 100 שנים, ב 1915 ביפן, כשהקימו את מקיטה. מאז שאני זוכר את עצמי מקיטה נחשב למותג מוביל, שהצליח לשבור את ההגמוניה של בוש ששלטו עד אז בשוק הכלים החשמליים בישראל, ואפשר לסמוך על האיכות של הכלים בעינים עצומות, הן לצרכים של אנשיו המקצוע והן לחובבי עשה זאת בעצמך


המותג מקיטה פופולרי בזכות המנועים האיכותים שמפעילים את הכלים החשמלים והנטענים. החברה שהחלה את דרכה בשנת 1915 הפכה לכוח שיש להתחשב בו בתעשייה. כשעובדים מגיעים לעשרות אלפים, אתה יכול להיות בטוח שהכלים החשמליים האהובים עליך תמיד זמינים.


בעולם בו אנו חיים, נוחות העבודה חשובה לא פחות מהתוצאה עצמה. אתם רוצים לקנות כלי עבודה נוחים אבל גם רב תכליתיים המאפשרים לכם לחסוך כסף עבור שתי פונקציות בכלי עבודה אחד.


פטישון הוא עוד כלי רב תכליתי שהמותג מקיטה מספק. ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון כאשר מנסים לבחור את מקדחת הפטיש הטובה ביותר של Makita עבור הצרכים שלך. גורמים אלה יידונו בפירוט להלן.


פטישון חשמלי דגם HR2630 מקיטה - מומלץ לאנשי המקצוע



פטישון מקיטה דגם HR2630 SDS Plus, הוא פטישון המותאם לעבודות בנייה ושיפוצים ומגיע עם 3 אפשרויות עבודה הכוללים קדיחה, דפיקה וקדיחה ודפיקה בלבד. מומלץ לרכוש את הפטישון של מקיטה אם אתם אנשי מקצוע שמתעסקים בקידוח והריסה רוב שעות העבודה שלכם


לפטישון יש פוטר SDS קיבולת מקסימלית של 26 מ"מ ומנוע חזק של 800 וואט המייצר מספיק כוח לעבודות התובעניות ביותר.


דגם זה מגיע עם עצירת עומק, כך שתוכלו לבחור כמה עמוק אתם רוצים לקדוח לתוך החומר, זוהי פונקציה שימושית ביותר, במיוחד לחדשים בתחום. בנוסף, טריגר ההפעלה מגיע עם שליטה אוטומטית במהירות, עובדה שמאפשרת לעבוד על מגוון רחב של חומרים קשים או רכים. מהירות ללא עומס של 0 - 1,200 סל"ד וקצב דפיקה מרשים של 0-4600 ד"מ.


בכל הנוגע להסרה והתקנה של המקדחים, מקיטה דאגה שזה יהיה מהיר וקל. יש לפטישון של מקיטה מנגנון איכותי שמחזיק את המקדחים במקומם וניתן פשוט להחליק את השרוול כדי להכניס את המקדח.


הפטישון החשמלי של מקיטה מגיע גם עם ידיות עזר שניתנות להסרה, כך שהעבודה במקומות צרים תהיה קצת יותר קלה ותהיה לכם אחיזה יציבה יותר בעת קדיחה בחומרים קשים יותר.


יתרונות

  • יצור איכותי של מקיטה

  • שלושה מצבי עבודה

  • מקסימום בטון : 80 מ"מ, מקסימום עץ: 32 מ"מ ומקס פלדה: 13 מ"מ.

  • קל משקל 2.8 ק"ג בלבד.

  • פטישון חזק ומהיר לעבודות קשוחות

  • קופסת נשיאה

  • מחיר סביר

חסרונות

  • אפשר לעבוד רק עם מקדחי SDS

  • אין תאורת LED


פטישון מקיטה דגם HR2630 3 Mode SDS Plus, הוא כלי רב עוצמה ורב-תכליתי, עבודה שהופכת אותו למושלם עבור כל סוגי העבודה ומהווה בחירה מצוינת עבור משתמשים מקצועיים וביתים כאחד.


זה כנראה אחד מהפטישונים הטובים ביותר שסקרנו וזה נובע בחלקו מהמחיר המשתלם ביותר שלו.


אנחנו מאוד אוהבים שהוא מגיע עם כל התכונות הנדרשות כמו עצירת עומק ובקרת מהירות, מגביל מומנט והעובדה שהוא מגיע עם נרתיק כפי שרוב הדגמים לא.



פטישון נטען דגם DHR202Z - פטישון נטען מומלץ


אם אתם מחפשים פטישון עם תכונות דומות לדגם HR2630, אבל עם היתרונות של כלי נטען עם סוללה, אנו ממליצים בחום על מקיטה DHR202Z Cordless SDS Plus. פטישון מצויין שסקרנו כבר בעבר, ומהווה אלטרנטיבה נטענת וניידת מצוינת.



הכלי הנטען הזה של מקיטה מופעל על ידי סוללת ליתיום-יון 18V. סוללות מקיטה מאוד קומפקטיות ואוגרות אנרגיה ביעילות. מדובר בסוללות העדכניות ביותר בטכנולוגיית הליתיום, מה שאומר שהטעינה לא נמשכת זמן רב, וזמן העבודה עם הסוללה ארוך יותר מאשר מותגים מתחרים.


כמו רוב הפטישונים הנטענים בשוק שמוצאים למכירה, וכמובן בדומה לפטישון דגם HR2630, הכלי של מקיטה מגיע עם שלוש אפשרויות עבודה שכבר הזכרנו, קדיחה, דפיקה וקדיחה משולבת עם דפיקה, לעבודה יעילה במשימות שונות.


היחידה מגיעה גם עם בקרת מהירות ומומנט משתנים. ללא מגבלות מומנט, אתה עלול למצוא את עצמך פוגע במשטח העבודה.


בניגוד לדגם הקודם, הדגם הנטען DHR202Z.מגיע עם נורת לד איכותית ושימושית כאשר עובדים באזורים עם מחסור באור.


כפי שהייתם מצפים מכלי עבודה נטען ואיכותי כמו של מקיטה, הידיות עוצבו בצורה ארגונומית כדי לוודא שתהיה לכם אחיזה נוחה, גם כאשר לובשים כפפות, יש משהו בתחושה של מקדחה ביד שעושה את כל ההבדל.


הפטישון של מקיטה מגיע עם פוטר אוטומטי ונוח להחלפת המקדחים. המהירות ללא עומס היא 0 עד 1100 סל"ד


יתרונות

  • מיועד לעבודה עם פלדה, עץ או בטון

  • קידוח מהיר יותר הודות לסל"ד וה-BPM מסונכרנים

  • חופש קידוח עם פטישון נטען.

  • באורך 330 מ"מ בלבד ותאורת LED לנראות טובה יותר.

  • קל משקל 3.5 ק"ג עבור פטישון SDS

  • בלם חשמלי ומגביל מומנט.

חסרונות

  • צריך לרכוש את הסוללות והמטען בנפרד אלא אם כן קונים.

  • לא מגיע מזוודת נשיאה


הפטישון של מקיטה דגם DHR202Z 18v SDS Plus הוא כנראה החלופה הנטענת הטובה ביותר לפטישון חשמלי סטנדרטי.


אם יש לך את התקציב לדגם הזה, לא תתאכזבו והוא בחירה מצוינת הן לאנשי המקצוע והן לחובבי ה-DIY.


פטישון נטען דגם DHR242Z - הרבה כוח בחבילה קומפקטית



אם אתם מחפשים דגם נטען עם יותר כוח, למשימות תובעניות עוד יותר, אז פטישון נטען דגם DHR242Z של מקיטה הוא בחירה מצוינת.


הבולט ביתרונותיו מהדגם הנטען הקודם שסקרנו , הוא ביכולת לקדוח חורים של עד 24 מ"מ לעומת 20 מ"מ בדגם הקודם. ויש לו גם יותר פעימות בדקה 4700 פעימות לדקה בהשוואה ל-4000 פעימות לדקה בדגם 202.


כדי לתת לכם מושג קטן למה הפטישון הזה מסוגל, אז הוא יכול לקדוח באורך של 27 מ"מ בעץ, 13 מ"מ בפלדה ו-24 מ"מ בבטון. וכמובן קדיחה קדימה או אחורה.


כמו רוב הפטישונים, גם הפטישון של מקיטה דגם DHR242 תואם למקדחי SDS פלוס, לכן תזדקק למקדחי SDS ולא תוכל להשתמש במקדחים סטנדרטיים אלא אם כן אתה משתמש בממיר, אך אנו ממליצים להישאר עם מקדחי SDS פלוס. גם מנגנון הפוטר קל מאוד לשימוש והחלפת המקדחים.


גם הידיות עוצבו בצורה כזו שתהיה לך אחיזה נוחה איתנה בכל עת בכל פעולה, גם במצבים זקופים.


הפטישון מגיע עם בקרת עומק שהיא חשובה מכיוון שחלק מהעבודות דורשות חורים מדודים. ניתן לנתק את הידיות כדי לא להיות מוגבלים בעבודה במקומות צרים.


יתרון נוסף שיש לפטישון הנטען של מקיטה על פני מקדחות ופטישונים אחרים של מקיטה וחברות מתחרות, מגיע מכיוון המנוע. המהנדסים של מקיטה צידו את הפטישון במנוע איכותי ומסיבי ללא פחמים. מדובר במנוע יעיל, חזק ואיכותי ביותר שיעזור לכם להתגבר על המשימות המורכבות ביותר.


דגם זה אינו מגיע עם ארגז עגלה או סוללות ואתם צריכים לרכוש אותם בנפרד, לכן הקפידו לקחת זאת בחשבון בעת ​​השוואת מחירים.


יתרונות

  • בנייה באיכות טובה ומנוע ללא פחמים מפחיתים את אובדן האנרגיה בעד 30%.

  • קיבולת קידוח גדולה יותר של 24 מ"מ בבטון.

  • אידיאלי לעבודות קידוח אינטנסיביות בהן יש צורך בכוח קידוח נוסף.

  • אידיאלי לסיתות לבנים ובטון ויש לו דירוג פעימות לדקה גבוה יותר של 4700.

חסרונות

  • יש לרכוש סוללות ומטען בנפרד.

  • חסר תיק נשיאה.

  • חסר LED.

  • אחד הדגמים היקרים יותר


הפטישון הנטען של מקיטה דגם DHR242, יקר קצת יחסית אבל מדובר בפטישון עוצמתי שמתאים לאנשי המקצוע השונים, במיוחד שיפוצניקים וקבלנים. אתם בהחלט יכולים לדעת שתקבלוח פטישון איכותי חזק ועם זמן עבודה ארוך מהרגיל תודות למנוע המשופר ללא פחמים.


אנחנו אוהבים את העיצוב הנוח והמשקל הקל של הפטישון שמגיע גם עם עיצוב ארגונומי נוח לעבודה.


נשמח לשמוע את דעתכם על הפטישונים המומלצים של מקיטה למטה בתגובות.


bottom of page