top of page
יצירת קשר

נחזור אליכם בקרוב

חיפוש
  • מנהל

פטישונים מומלצים בוש

עודכן: 24 בדצמ׳ 2023

אם אתם מחפשים מקדחה עוצמתית ורב-תכליתית שיכולה להתמודד עם בטון, לבנים, אבן וחומרים קשים אחרים, אולי כדאי שתשקלו לקנות מקדחת פטישון SDS. SDS ראשי תיבות של Slotted Drive System, שהוא סוג של צ'אק המאפשר למקדחה לנוע קדימה ואחורה תוך כדי סיבוב, ויוצר פעולת פטיש הפורצת דרך משטחים קשים. פטישוני SDS הם אידיאליים עבור קידוח חורים, סיתות והריסה.


פטישון בוש


אבל לא כל הפטישונים SDS נוצרו שווים. חלקם חזקים, עמידים וידידותיים יותר למשתמש מאחרים. ובין המותגים הרבים המציעים פטישוני SDS, אחד המותגים המהימנים והאמינים שבהם הוא Bosch.


חברת Bosch היא חברה גרמנית שמייצרת כלי עבודה חשמליים איכותיים כבר למעלה ממאה שנה. Bosch ידועה בחדשנות, בביצועים ובתכונות הבטיחות שלה. בוש מציעה מגוון של פטישוני SDS לצרכים ותקציבים שונים.


אז איך תבחרו את הפטישון הטוב ביותר של Bosch SDS עבור הפרויקטים שלכם? הנה כמה גורמים שאולי כדאי לקחת בחשבון:


סקירת פטישונים מומלצים של בוש


כוח: כמה כוח ומהירות יכולה המקדחה לספק? הספק של פטישון SDS נמדד בוואט עבור דגמים עם חוטים ו-וולט עבור דגמים נטענים.


ככל שהוואט או המתח גבוהים יותר, כך המקדחה חזקה יותר. אתה גם רוצה להסתכל על אנרגיית הדפיקה, הנמדדת בג'אול. ככל שאנרגיית הפגיעה גבוהה יותר, כך המקדחה יעילה יותר.


סוללה: כמה זמן המקדחה יכולה לעבוד בטעינה בודדת וכמה מהר היא יכולה לטעון מחדש? זה חשוב אם אתה בוחר בדגם נטען. אתה רוצה סוללה שיכולה לספק מספיק זמן עבודה עבור המשימות שלך ויכולה להיטען במהירות בעת הצורך. אתה גם רוצה סוללה שתואמת לכלים אחרים של Bosch, כך שתוכל לחסוך כסף ומקום.


מאפיינים: מהן הפונקציות והיתרונות הנוספים שהמקדחה מציעה, כמו נורות לד, מהירות משתנה, אנטי רטט וכו'? תכונות אלו יכולות להפוך את חווית הקידוח שלך לנוחה יותר. אתה רוצה מקדחה עם תכונות שמתאימות להעדפות ולצרכים שלך.


בהתבסס על קריטריונים אלה, הנה כמה מהפטישונים הטובים ביותר של Bosch SDS שאולי תרצה לבדוק:


פטישון בוש Bosch Professional GBH 2-26:


זהו פטישון SDS עם כבל עם מנוע חזק של 830 וואט ואנרגיית פגיעה גבוהה של 2.7 ג'אול.


פטישון בוש

הוא יכול לקדוח עד 26 מ"מ בבטון, 13 מ"מ בפלדה, ו-30 מ"מ בעץ. יש לו נורת LED, הדק במהירות משתנה, לוחית פחמים מסתובבת, ומערכת בקרת רעידות.



פטישון בוש נטען Bosch Professional GBH 18V-26 F:


זהו פטישון SDS נטען עם סוללת 18 וולט ואנרגיית פגיעה גבוהה של 2.6 ג'אול. הוא יכול לקדוח עד 26 מ"מ בבטון, 13 מ"מ בפלדה, ו-30 מ"מ בעץ. יש לו נורת LED, מהירות משתנה, צ'אק מהיר ומערכת בקרת קפיצה.


פטישון נטען בוש



פטישון בוש נטען Bosch Professional GBH 36 VF-LI Plus:


פטישון SDS נטען סוללת 36 וולט ואנרגיית פגיעה גבוהה של 3.2 ג'אול. הוא יכול לקדוח עד 28 מ"מ בבטון, 13 מ"מ בפלדה ו-30 מ"מ בעץ. יש לו נורת LED, מהירות משתנה, צ'אק לשינוי מהיר ומערכת בקרת דיוק אלקטרונית.


פטישון נטען בוש




פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page